УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста сектору з питань роботи із зверненнями громадян, внутрішньої та інформаційної політики апарату районної державної адміністрації

Версія для друкуВерсія для друку

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

25.07.2016 № 162

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста сектору з питань роботи із зверненнями громадян,

внутрішньої та інформаційної політики апарату

 районної державної адміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки:

1. Забезпечення  постійного  оперативного  зв'язку  із виконкомами місцевих рад району, громадськими організаціями та ЗМІ;

2. Аналіз, узагальнення та прогноз розвитку суспільно-політичних процесів у районі.

3. Забезпечення інформування облдержадміністрації про головні події соціально-економічного та суспільно-політичного життя в районі.

4. Створення умов для реалізації конституційних прав громадян на інформацію з метою залучення широкої громадськості району до процесів формування та реалізації внутрішньої політики держави, прийняття районною державною адміністрацією суспільно значимих управлінських рішень.

5. Забезпечення ефективної взаємодії із засобами масової інформації, підтримання ділових відносин із громадськістю шляхом висвітлення повсякденної діяльності Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, облдержадміністрації, райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій району.

Умови оплати праці:

Відповідно до Закону України ,,Про державну службу” та постанови КМУ від 06.04.2016 № 292 ,,Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році”

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

Безстрокове призначення на вакантну посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів)

про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Термін прийняття документів – 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу (з 25 липня 2016 року).

Дата, час і місце проведення конкурсу:

26 серпня 2016 року о 10:00 год. за адресою: смт.Козельщина,

вулиця Монастирська, 5.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Ілющенко Сергій Анатолійович,                 тел. (05342) 3-18-59, 

email: koz_rda@adm-pl.gov.ua

 

 

Загальні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра.

2.

Досвід роботи

Без вимог.

3.

Володіння державною мовою

Вільно.

 

 

Спеціальні вимоги:

1.

Освіта

Вища освіта.

2.

Знання законодавства

Конституція України, Закони України ,,Про державну службу”, ,,Про засади запобігання і протидії корупції”, ,,Про захист персональних даних”, ,,Про місцеві державні адміністрації”, ,,Про звернення громадян”, ,,Про доступ до публічної інформації”.

3.

Професійні чи технічні

 знання

Без вимог.

4.

Спеціальний досвід роботи

Без вимог.

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння ПК на рівні користувача.

6.

Особистісні якості

Відповідальність, порядність, наполегливість, уміння працювати в колективі.

 

 

Заступник керівника апарату -

начальник відділу управління

персоналом та організаційної

роботи райдержадміністрації                                                   С.А.Ілющенко.

 

 

 

ДолученняРозмір
rozporyadzhennya162.pdf138.13 КБ
Наверх ↑