Реалізація прав громадян на звернення

Версія для друкуВерсія для друку

Реалізація прав громадян на звернення

 

Одним із напрямків роботи Кременчуцької ОДПІ  є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань та  забезпечення вимог Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

Так, протягом січня – червня 2016 року до Кременчуцької ОДПІ надійшло 71 письмове звернення громадян. Питання, з якими найчастіше зверталися громадяни стосувалися контрольно-перевірочної роботи. Також громадяни зверталися до Кременчуцької ОДПІ з інших питань, які стосувалися: місцевих податків і зборів, податку на доходи фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності, роз’яснень норм чинного податкового законодавства, питання фінансового забезпечення працівників, інформування про ухилення від сплати податків.

Протягом  2016 року проведено 17 особистих прийомів громадян, в червні проведено 1 особистий прийом - заступником начальника Кременчуцької ОДПІ.

 

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Наверх ↑