РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ ГРОМАДЯН НА ЗВЕРНЕННЯ

Версія для друкуВерсія для друку

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ ГРОМАДЯН НА ЗВЕРНЕННЯ

Одним із напрямків роботи Кременчуцької ОДПІ  є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань та  забезпечення вимог Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

В січні 2016 року до Кременчуцької ОДПІ надійшло 9 письмових звернень від громадян. Питання, з якими найчастіше зверталися громадяни стосувалися контрольно-перевірочної роботи. Крім того порушувались інші питання, що стосувалися: місцевих податків і зборів, податку на доходи фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності, роз’яснень норм чинного податкового законодавства, питання фінансового забезпечення працівників, інформування про ухилення від сплати податків.

Протягом  2016 року проведено 1 особистий прийом громадян.

З початку 2016 року до антикорупційного проекту «Пульс» Кременчуцької ОДПІ скарг від платників не надходило.

Кременчуцька ОДПІ звертає увагу громадян! Оформляючи свій запит необхідно дотримуватись обов’язкових вимог його оформлення: вказувати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викласти суть порушеного питання.

Анонімні звернення не розглядаються.

Також звертаємо увагу на те, що звернення необхідно адресувати тому контролюючому органу, до компетенції якого належить порушене питання.

Наверх ↑