ПОРЯДОК складання та подання запитів на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів доходів і зборів України

Версія для друкуВерсія для друку

         ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

доходів і зборів України

14.11.2013  № 681

ПОРЯДОК

складання та подання запитів на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів доходів і зборів України

1. Запитувачами публічної інформації відповідно до Закону є фізичні, юридичні особи та об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.

Електронна адреса Кременчуцької ОДПІ Головного управління Міндоходів у Полтавській області за якою можливо надіслати звернення та запити на отримання інформації - kodpi@meta.ua

2. Запитувач має право звернутися до органів доходів і зборів України із Запитом незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання Запиту.

3. Запит може бути індивідуальним або колективним. Запит подається в усній чи письмовій формі, особисто від запитувача або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, факсом, по телефону на вибір запитувача.

4. Письмовий Запит подається в довільній формі.

5. Запит на інформацію повинен містити:

прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено Запит, якщо запитувачу це відомо;

підпис і дату за умови подання письмового Запиту.

6. Для спрощення процедури оформлення письмового Запиту запитувач може використати відповідну форму подання Запиту (далі - Форма запиту). Зазначену Форму запиту можна отримати у Суб’єкта координації в органах доходів і зборів України або на офіційному веб-порталі Міндоходів України, субсайтах органів доходів і зборів у розділі „Публічна інформація”.

7. Запитувач може заповнити в електронному вигляді Форму запиту на офіційному веб-порталі Міндоходів України або на субсайтах органів доходів і зборів.

8. Запит може бути подано запитувачем особисто до Суб’єкта координації в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку, установленими для органів доходів і зборів України.

9. У Формі запиту запитувачеві надається можливість вибрати форму надання відповіді - поштою, факсом, електронною поштою. Відповідь на Запит надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п’яти робочих днів з дня отримання Запиту.

10. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий Запит, його оформлює Суб’єкт координації із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, контактного телефону в Запиті та надає копію Запиту особі, яка його подала.

11. На вимогу запитувача на першому аркуші копії Запиту проставляється відмітка про отримання Запиту. Така копія повертається запитувачу.

Наверх ↑