Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік

Версія для друкуВерсія для друку

ДОВІДКА

 про підсумки роботи зі зверненнями громадян

 за 2016 рік у порівнянні з 2015 роком

відповідно до вимог Указу Президента України від 7.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

                                                                                                                                                                                       

Робота зі зверненнями громадян у Козельщинському районі проводиться на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року     № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У райдержадміністрації створено належні умови прийому громадян, а саме обладнано кабінет для особистого прийому громадян, виготовлено і розміщено в холі спеціальний стенд «До відома відвідувачів», де міститься інформація щодо роботи із зверненнями громадян, а саме Закон України « Про звернення громадян», Указ Президента України від 07.02.09 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», графіки особистих, виїзних прийомів громадян, постійно діючих «гарячих» та прямих телефонних ліній обласного та районного керівництва, Порядки особистого та виїзного прийомів громадян головою райдержадміністрації, буклет для відвідувачів, підготовлений сектором з питань роботи із зверненнями громадян, внутрішньої та інформаційної політики апарату райдержадміністрації «Зверненням громадян - належну увагу», зразок заяви, а також анкета з вивчення громадської думки щодо рівня довіри громадян до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Також виготовлено скриньку для листів, заяв, скарг та пропозицій громадян. Визначено місце для написання заяв відвідувачами.

З метою належного контролю у поточному році питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік розглянуто на засіданні колегії 04 березня 2016 року (протокол № 1), за 1 півріччя 2016 року – на засіданні колегії 8 липня 2016 року (протокол № 3).

Головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 15.03.2016 року № 61 та № 155 від 15.07.2016 року «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік» та «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 1 півріччя 2016 року».

Також проведено семінар-нараду у керівника апарату райдержадміністрації 27 лютого 2016 року (протокол № 1), 16 травня 2016 року (протокол № 2) та 4 липня 2016 року (протокол № 3) із сільськими (селищними) головами та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації за участю голови районної державної адміністрації.

Учасникам наради надано методичні рекомендації та дано ряд доручень. У дорученнях, даних керівникам вказаних установ, наголошувалось на необхідності посилення відповідальності за роботою із зверненнями громадян, дотриманням порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня, а також загостренні уваги на зверненнях учасників антитерористичної операції та тимчасово переміщених осіб із зони проведення АТО.

Здійснюється щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу зосереджено на аналізі колективних, повторних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня. Сектором з питань роботи із зверненнями громадян, внутрішньої та інформаційної політики апарату райдержадміністрації за 12 місяців 2016 року проведено 22 перевірки стану роботи та організацію контролю за розглядом звернень громадян.

Результати перевірок свідчать про наявність недоліків, тому надаються пропозиції та рекомендації щодо їх усунення.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» перед головою райдержадміністрації особисто прозвітували голови Пашківської, Мануйлівської, Приліпської, Рибалківської, Хорішківської, Пригарівської, Михайликівської, Говтвянської, Лутовинівської, Оленівської, Бреусівської сільських рад, Новогалещинської та Козельщинської селищних рад та начальник відділу освіти, сім’ї та молоді, відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації.

Згідно із затвердженим графіком звітування на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації заслухано 22 звіти начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, сільських та селищних голів.

У районній державній адміністрації налагоджено проведення щомісячних днів контролю з перевірки стану виконання доручень структурними підрозділами райдержадміністрації та сільськими і селищними радами за результатами розгляду звернень громадян райдержадміністрацією. За 12 місяців 2016 року проведено 12 днів контролю.

При райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян у складі 15 чоловік, засідання якої проходить щомісячно. За 12 місяців 2016 року проведено 12 засідань комісії. На засіданні комісії розглядались наступні питання: про неправомірність дій окремих лікарів Козельщинської ЦРЛ, про надання житла багатодітній родині, про дозвіл на розробку залізистих кварцитів, про правомірність дій медичних працівників, а, також, про результати анкетування з вивчення громадської думки щодо рівня довіри громадян до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, проведеного за 12 місяців 2016 року.

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться відповідно до графіків, затверджених головою районної державної адміністрації.

За звітний період керівництвом райдержадміністрації проведено 139 прийомів громадян (із них 69 особистих прийоми та 70 виїзних прийомів), де прийнято 12 громадян.

У районі налагоджено роботу постійно діючих «гарячої», прямої телефонних ліній, телефону довіри та телефону для людей з обмеженими фізичними можливостями. Всього в такий спосіб звернулося 6 жителів району.

 За підсумками роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться щомісячний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особливу увагу приділено аналізу причин колективних, повторних звернень та звернень, які надходять до органів вищого рівня. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення проблем жителів району.

Налагоджено співпрацю районної державної адміністрації із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації та районній газеті «Козельщинські вісті» щомісяця розміщуються узагальнені відомості про роботу із зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, а також графіки постійно діючої прямої та «гарячої» телефонних ліній.

Роз’яснення населенню повноважень органів влади відбувається при зустрічах на особистих виїзних прийомах, які щомісячно проводить голова райдержадміністрації та його заступники в населених пунктах району.

За 12 місяців 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 56 звернень, що на 18 звернень менше порівняно до відповідного періоду 2015 року (74). Письмових звернень надійшло – 44 (за 12 міс. 2015 р.-51), на особистому прийомі отримано –  12 (за 12 міс. 2015 р.- 23).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 12 місяців 2016 року – 100% складають заяви.

За звітний період до райдержадміністрації з урахуванням колективних звернень звернулося 289 громадян (за 12 міс. 2015 р.- 443), якими порушено 56 питань (за 12 міс. 2015 р.-74).

Найбільшу частку з них становлять питання соціального захисту – 25 (за 12 міс. 2015 р.- 18), освіти, науки – 2 (за 12 міс. 2015 р.- 10), аграрної політики – 5 (за 12 міс. 2015 р.- 10), охорони здоров’я – 8 (за 12 міс. 2015 р.- 7), комунального господарства – 11 (за 12 міс. 2015 р.- 12), сім'ї, дітей, молоді – 1 (за 12 міс. 2015 р.- 3), транспорту та зв’язку – 3 (за 12 міс. 2015 р.- 3), фінансової, податкової, митної політики – 1 (за 12 міс. 2015 р.-4), праці і заробітної плати – 1 (за 12 міс. 2015 р.- 2), житлової політики – 3 (за 12 міс. 2015 р.-1). З питань соціального захисту звертались жителі Мальцівської, Бреусівської, Пригарівської сільських рад та Козельщинської і Новогалещинської селищних рад. З питань охорони здоров'я звертались жителі Новогалещинської селищної ради. Транспортне питання порушували жителі Лутовинівської, Пригарівської сільської ради та Новогалещинської селищної ради, комунального господарства – Лутовинівської сільської ради, Новогалещинської селищної ради.

За звітний період на 6 звернень менше проти звітного періоду минулого року надійшло на розгляд райдержадміністрації з вищих органів влади 6 проти 12 у відповідному періоді 2015 року (Секретаріат Кабінету Міністрів України – 0 (за 12 міс. 2015 р.- 0), Адміністрація Президента України - 1 (за 12 міс. 2015 р.- 0), Верховна Рада України – 2 (за 12 міс. 2015 р.- 0), обласна державна адміністрація – 3 (за 12 міс. 2015 р.- 12).

Соціальний склад громадян, які зверталися до райдержадміністрації за 12 місяців 2015 року наступний: члени багатодітних сімей, інваліди, пенсіонери – 6 осіб, що складає 10,7 відсотків від кількості всіх звернень. Громадяни інших соціально незахищених категорій за 12 місяців 2015 року не зверталися.

Позитивно вирішено 5 звернень, що складає 8,9 відсотків із загальної кількості звернень. З інших 51 питання надані роз’яснення та консультації.

Кількість колективних звернень зменшилась на 6 - 11 звернень (за 12 міс. 2015 р.-17) .

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 1 повторне звернення (за 12 міс. 2015 р.- 2).

На додатковому контролі у райдержадміністрації перебувало 2 звернень, що складає 3,6 відсотків від загальної кількості.

Разом з цим існують певні проблеми у роботі зі зверненнями громадян. Результати перевірок щодо вивчення стану роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах та органах місцевого самоврядування свідчать про окремі помилки. А саме: виїзні та особисті прийоми громадян прийоми не відповідають графіку, не функціонують  постійно діючі прямі та “гарячі” телефонні лінії, ведення діловодства не відповідає Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348, надаються необґрунтовані відповіді заявникам без посилання на законодавчі документи.

Відгуки і пропозиції громадян щодо організації роботи із зверненнями громадян фіксуються у спеціальному журналі відгуків і пропозицій.

Райдержадміністрацією проводиться моніторинг рівня довіри населення, шляхом проведення анкетування. Аналіз анкетування проводиться на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у голови райдержадміністрації.

 

 

Завідувач сектору з питань роботи

із зверненнями громадян,

внутрішньої та інформаційної

політики апарату райдержадміністрації                                       Ю.Я. Лисовська

Наверх ↑