Інформація для бухгалтерів. Про заповнення таблиці 5 додатку 4 Звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов»язкове державне соціальне страхування.

Версія для друкуВерсія для друку

 Інформація для бухгалтерів.

Про  заповнення таблиці 5 додатку 4 Звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов»язкове державне соціальне страхування.

   Управління Пенсійного фонду України в Козельщинському районі нагадує про необхідність  заповнення таблиці 5 щодо відомостей про трудові відносини осіб  Звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (форма - додаток 4).

    Звертаємо увагу всіх страхувальників на важливості інформації у цій таблиці. Вона призначена для реєстрації осіб у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Тобто, інформація з таблиці 5 вноситься до персональної облікової картки застрахованої особи та відображає кількість відпрацюваних особою календарних днів за відповідний місяць. Ці дані будуть необхідні при призначенні пенсії та інших соціальних виплат.

   Виходячи з викладеного вище, ще раз нагадуємо , що Таблиця 5 додатка 4 подається страхувальником, якщо протягом звітного періоду:

- було укладено або розірвано трудовий договір (цивільно-правовий договір, крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою — підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців) із застрахованою особою;

- було укладено або розірвано трудовий договір із застрахованою особою, яка працевлаштована на нове робоче місце;

- особі надано відпустку по догляду за дитиною від трирічного віку до досягнення нею шестирічного віку;

- особі надано відпустку по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

- особі надано відпустку по вагітності і пологах.

   Якщо протягом звітного періоду страхувальником із застрахованою особою було укладено та розірвано трудовий або цивільно-правовий договір, то запис про дату початку та дату припинення трудових або цивільно-правових відносин здійснюється у одному рядку.

   Якщо протягом звітного періоду страхувальником із застрахованою особою було розірвано трудовий договір, а потім знову укладено, то робиться два записи в таблиці 5 додатка 4:

1)  із зазначенням дати припинення трудових відносин;

2)  із зазначенням дати початку трудових відносин.

   У разі, коли за даними страхувальника протягом звітного періоду не було зафіксовано фактів укладання та розірвання трудових угод (цивільно-правового договору), надання відповідної відпустки, таблиця 5 додатка 4 до цього Порядку не формується та не надається до органу доходів і зборів.

 

Адміністрація управління Пенсійного фонду України в Козельщинському районі

Наверх ↑